jueves, 20 de agosto de 2009

Sopa de Cabra - Emporda

Sopa de Cabra - Emporda

Musica gratis online

- www.Musica4all.com
Click aqui para escuchar Sopa de Cabra - Emporda

Nascut entre Blanes i Cadaqués,
molt tocat per la tramuntana
d'una sola cosa pots estar segur,
quan més vell més tocat de l'ala.

Sempre deia que a la matinada es mataria,
però cap al migdia anava ben torrat
Somriu i diu que no té pressa,
ningú m'espera allà dalt
i anar a l'infern no m'interessa,
és molt més bonic l'Empordà.

Varen passar ampolles i anys
i en Siset encara aguantava
Edormint la mona a la vora del Ter
però ell mai no s'hi tirava

Sempre deia que a la matinada es mataria,
però cap al migdia anava ben torrat
Somriu i diu que no té pressa,
ningú m'espera allà dalt
i anar a l'infern no m'interessa,
és molt més bonic l'Empordà.

Somriu i diu que no té pressa,
ningú m'espera allà dalt
i anar a l'infern no m'interessa,
és molt més bonic l'Empordà.

I quan veig la llum de l'alba
se'm treuen les ganes de marxar
potser que avui no es suicidi
potser ho deixi fins demà.

Fins demà

Fins demà.


Escuchar cancion Sopa de Cabra - Emporda

No hay comentarios:

Publicar un comentario